Allhelgonahelgen.

Då var det söndag och helgen är snart över, vi har inte gjort så mycket i helgen.
Igår hade vi besök av Ingvar som jag inte har träffat på 8 månader, så det va himla trevligt att se honom igen.
Sedan åkte vi till Mamma och Pappa och åt middag och när klockan var 20.00 kröp jag ner under täcket, det var mitt Halloween firande. =)

I fredags hade vi även besök av en massa (Skit) ungar som gick omkring på kvarteret och tiggde godis.
-Bus eller Godis? Varför ska ungarna ut och göra det? Det är väl ingen svensk traditon!?
Anledningen till denna irritation är nog att Saga blev väckt av dessa dörrplingande små monster.
Haha, jag är en riktig surtant!


Saga har även kommit på att det är jätte roligt att öppna alla skåp och garderober och sedan slänga ut allt som finns inuti på golvet.




Hon försöker även se oskyldig ut när man kommer på henne. ♥

 

Hoppas att alla har haft en trevlig helg! Puss på er!


2009-11-01 | 10:50:08 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Ååå vad stor hon har blivit sockertoppen!

2009-11-01 // 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback