Väckarklockan Saga

Är det någon som vill köpa min väckarklocka?, eller iallafall låna den i en vecka så att jag får sova ut?
Den har tydligen uppdaterat sig själv och sätter igång någon gång mellan 04.00 och 05.00.
Det är ju vid den tiden man sover som bäst.

Tur att jag har en glad väckarklocka iallafall.

Det ser ut att bli en solig dag, så jag kanske måste ut på en promenad, om jag orkar.
Just nu är jag väldigt uttråkad, vad ska man hitta på kl 06.55?

Puss.

2009-05-14 | 06:57:38 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Jasså nu är hon till salu?? :) Melvin tjatar om en lillasyster som bara den så du får väl skicka hit hon då... Han är ju van att få allt han vill vid de här laget så :) Puss

2009-05-14 // 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback