Uttråkad

Jag är så uttråkad, Saga har somnat ute i vagnen och Johan ligger och knoppar i sängen,
själv sitter jag här och surfar på internet, hittade en rolig sida där man kan räkna ut sitt BMI och KROPPSFETT i %
och hur många kalorier man bör äta för att gå ner i vikt.
Alltid roligt att kolla.

Jag har ju satt upp ett nytt mål för mig själv på 55 kilo, men sedan får det nog vara bra.
Då gäller det ju bara att lära sig hålla vikten och inte göra som så många gånger förr och gå upp alltihopa igen.

Over and out.

2009-05-14 | 08:10:12 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Nu ha du nästan blivit lite besatt Sonja ;) Men som du vet så är jag ju bara avis... PUSS

Glömde skriva mitt namn när jag kommentera förra inlägget... men du torde nog förstå att de va jag eftersom jag snacka om Melvin även ;)

2009-05-14 // 09:51:36
» Jompa

skulle va 1,50 lång för att de där ska stämma :P

2009-05-14 // 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback