Underwear

"It´s not underwear, it´s superwear!"

Fick mina nya underkläder från Frank Dandy igår, och jag måste säga att reklamen stämmer!
Lätt värt att lägga ut en extra slant på så sköna trosor, jag hatar trosor utan passform som åker in i rumpan så fort man rör sig.

På tal om något annat så jobbar Johan eftermiddag och detta är gode tråkigt för lilla mig, kvällarna blir ganska långa utan sällskap.
Jag har ju såklart Saga som sällskapsdam, men hon lägger sig ju och sover kl 19.00.


Saga blir mer och mer lik sin Pappa. Hon ser precis ut som Johan gjorde när han var liten.

Puss






2009-05-05 | 12:09:40 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men är du vaken så himla mycket längre än 19.00 då Sonja?? Ringer man åtta så sover du juh typ.. haha.. jag skulle va med dig jämt om jag bodde i malå å inte gatt sitta hemma med mitt eget barn på kvällarna... tanken som räknas va?? :)

2009-05-06 // 08:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback