Torsdag

Idag kommer Boman hem, Gud vad jag har längtat.
Nu måste jag bara se till att ta mig tid så att vi hinner umgås lite.
På lördag blir det ju iaf lite vindrickning hos Marra och det ser jag fram emot.

Idag startar även Sagas Farmor och Farfar resan från Göteborg till Malå.
Så i morgon ska vi göra Tacos och ha lite Fredags mys med dem.


Bus med Pappa.

Saga älskar att rida runt på sin Pappas axlar. Det och gåstolen är nog hennes favoriter just nu.
Hon vaknade som vanligt väldigt tidigt i morse, så jag har redan hunnit med att städa lyan.
Alltid något positivt med en tidig morgon.



2009-05-21 | 08:58:29 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback