Tisdag.

Saga vaknade tidigt även idag, kl 03.05 för att vara exakt.
Jag gav henne lite käk, men sedan fick hon ligga kvar i vår säng och leka medans jag gjorde ett tappert försök att få sova vidare.
Tror att hon somande om en lillstund iaf, men jag känner mig smått utbränd idag.
Önskar att Saga kunde vara lite mera morgontrött.




Saga hetsäter majskrokar.

Snart är det ju helg igen, och jag längtar.
Vi får ju långväga besök från Göteborg, också kommer ju Boman hem.
Så på Lördag kväll blir det en "Get together" hos Marra. -Jag längtar!

Puss på er.


2009-05-19 | 09:45:41 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men så jävla söt!!! Majskrokar har man aldrig smakat :) men de verka gott iaf.. är de hetsätningen som gjort henne så rultig?? :)

Om 2 dagar anländer jag till Malå :)

Puss

2009-05-19 // 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback