Sovmorgon

Idag så steg Johan upp med Saga, så jag fick sova ända till kl 08.30.
Så skönt att få ligga kvar i sängen och dra sig.

Jag såg på vädret att det skulle bli över 30 grader i helgen, *Pust*
Undrar om man överlever? Man är ju inte van vid värmen än.

Äntligen Fredag, bara två dagar kvar av Johans jobbar vecka.
Sedan är det ledigt i 7 dagar.


MiniSaga, nappen var större än fejjan. =)

Jag måste även igen påpeka hur mycket jag älskar min nya frippe:
-Jag steg upp i morse, tog lite vatten och ruffsade runt, vips så var frippen klar.
-Så skönt att inte behöva tvätta och föna och greja varje dag för att få en vettig frisyr.

Over.

2009-05-29 | 09:25:07 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

men du i helgen ska det steeeekas! :)

2009-05-29 // 10:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback