Solen skiner.

Lördag idag, Johan har som sagt jobbar helg och ska även jobba dubbelskift idag.
Det är underbart väder ute och varmt som tusan, så idag åker sommarsandalerna på!



Tyvärr så lyser solbrännan med sin frånvaro, tittar någon på mina bleka ben så finns det viss risk för att bli svetsblind.
I morgon är det ju morsdag, jag har ju redan fått min present av Johan och Saga=En hårklippning och Lanza schampoo och balsam, något jag verkligen behövde!
Jag ska nog fösöka vara huslig och göra någon god middag i morgon och en god efterätt, kanske en tårta,vem vet?

Nu ska jag leka lite med min busunge, som var så söt och lät mamma sova ända till 8.00 i morse. =)

PUSS



2009-05-30 | 09:36:20 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Elin

Vad skönt att höra att du var nöjd med Skellefteå, har mest fått höra hur mycket bättre Lycksele är, att i Lycksele är det mycket mysigare och har trevligare personal. Även om man inte försöker lyssna på folk och skapa sin egen uppfattning så är det svårt.

2009-05-30 // 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback