Salong Stjärt

Idag har jag besökt salong Stjärt för att få håret färgat.
.
Min Frisör-DonJohan:
-Sitt still nu för fan.
-Garva inte!
-Oj då!
-Detta kommer nog att få ett väldigt obehagligt resultat.
-Har Marika öppet salongen idag?


Jag fick även en väldigt fin mössa av min frisör.
Jag återkommer med resultatet.




2009-05-17 | 09:49:07 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Haha... Johan såg nästan lite pervers ut där med handskarna å flinet :) Men jag tror han är duktig!! Daniel är min privatfärgare här hemma åxå... de är så skönt att slippa göra de själv :)

Å jaaa Sonja.. vi rockar fett på badminton jag å du.. men du är ju ändå bäst på visa stringröven ;) haha..

2009-05-17 // 10:10:29
» Marra

Hahahahaha va fan, jag vistte att man inte kunde lita på Johan, ska han å hans salong ta alla kunder från mig nu ;)

2009-05-17 // 11:31:06
» AnnO

hahahaha....... jag gillare! :)

2009-05-17 // 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback