Morsdag

Ni glömmer väl inte bort era kära mödrar idag?
Själv önskar jag mig en tupplur i morsdags present då jag bara sovit typ två timmar inatt.
Saga/Johan har hållt mig vaken.
Det värsta är när man blir arg för att man inte kan sova, och ligger och retar upp sig över det och då går det ABSOLUT inte att somna. =)

Fick en liten flaschback inatt och var tvungen att leta upp denna låt så fort jag vaknade. Den påminner mig om svunna tider, då man var blott 17 år. Nu närmar man sig 30 med stormsteg.



Over and out!

2009-05-31 | 08:47:31 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Oh Leif å leif ;) Fan va minnen den där sången gav ;)

2009-05-31 // 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback