Morgontrött.

Jag är så otroligt morgontrött och Saga är så otroligt morgonpigg, hon väckte mig strax före fem i morse.
Jag var så satans trött, orkade inte stiga upp, så Saga fick ligga hos mig i sängen och leka.
Tyvärr så tyckte hon att det va skit kul att slita i Mammas pyjamas, så jag kunde inte tjuvsova vidare.
Nu har jag just packat ner henne i vagnen och hon sover så sött ute på trappan.



Igår kväll så roade jag mig med att sätta om lite blommor, de få blommor jag har som fortfarande har livet i behåll.
Har en himla fin blomma som jag skulle vilja ha flera av. Jag måste ju investera i lite nya blomster nu när jag har ett helt hus att fylla.

Jag har tyvärr ingen aning vad denna blomma heter, så jag får väl släpa med mig krukan till blomster affären. =)

Idag så ska jag försöka ta mig till Dungers och träffa lite folk, och eventuellt äta en tacotallrik.
Nu är det även bara en vecka kvar tills Linda kommer hem.
Jag längtar! Tycker att det är lite trist att hon flyttade ända till Kiruna.

Puss på er!


2009-05-16 | 08:13:08 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Himla fin blomma :) Jag skulle vilja veta vad de är för slags pyjamas du sover i?? Kanske ev att du lägger ut en bild på den.. självklart när du har den på då :) Jag tycker åxå att de är trist att jag flyttat ända hit... men jag återvänder när du minst anar det ;) Puss

2009-05-16 // 10:41:52
» Anonym

http://sandralindahl.blogspot.com/

2009-05-16 // 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback