Lördag kväll.

Har varit på Dungers med Lunsan och Carro.P idag, mycket trevligt att träffa lite polare och skvallra lite.
Har även blivit inbjuden till vin drickning hos Lotta, lät trevligt, men jag är inte den piggaste människan idag,då min lilla trollunge vaknade så tidigt i morse.
Jag tror att jag sparar mig till nästa helg. Men jag hoppas att ni får himla mysigt ikväll!

Jag och Johan kommer nog att beställa hem Pizza, (en Sylvia med fetaost). Åsså har jag ju investerat i en massa godis och chips.
Efter denna helg måste jag nog skärpa till mig med gotta ätandet, om det ska bli någon Beach 2009. =)
Enligt BMI uträknaren så hade jag ju även 44% kroppsfett! Inte alls bra! 
Jag hoppas verkligen att det inte stämmer.

 
Saga har blivit riktigt haj på att köra gåstolen nu!

Over and out

2009-05-16 | 16:03:25 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Fy fan så lik hon va Johan på detta kort... mer än vanligt :) Lät gott med en Sylla.. själv har man ätit kinamat å de va gotteligott!! :)

2009-05-16 // 17:31:58
» AnnO

En väldans söt unge ni har :)) men jag önskade att du kunnat haka på ikväll!!! Känns som så länge sen! :) pöss

2009-05-16 // 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback