Lite trötter

Johan var så snäll i morse och steg upp med Saga så jag fick ha en liten sovmorgon, nice!
Idag skiner solen utanför fönstret och jag känner att jag måste bege mig ut på en lång promenad idag.
Karin visade mig lite bilder från Staby, och där är det redan Sommar.





Jag känner att jag längtar ner ibland. Men vi ska se till att åka ner snart.
Men det blir väldigt mycket för oss i sommar nu när vi får vårt nya hus.
Så vi får väl se när vi får tid att styra kosan mot västkusten.

Ikväll blir det middag hos Pappa. Idag har jag beställt Älgskav med mos.
Väldigt skönt att inte behöva laga middag när Johan jobbar eftermiddag.
Det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv.



Over and out.









2009-05-26 | 10:33:52 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» L the best

Är det du som valt den där tröjan?? Tänkte du frågade ju om kameleonttröjan en gång i tiden? ;)

2009-05-26 // 13:26:07
» Linda Boman

I Kiruna är det åxå sommar..... :)

2009-05-26 // 13:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback