Humöret!

Saga har fått ett himla humör, -Kort stubin kan man väl säga att hon har.
Dessutom verkar hon ha hamnat i nån separationsångest fas, då hon börjar storgråta om man lämnar rummet.
Hon som varit så snäll på kvällarna och somnat alldeles ensam inne i sovrummet.
Igår kväll var det sjövilda protester och mycket gråt innan hon ville somna.
Till slut så la jag och Johan oss tillsammans med henne i vår säng, då lugnade hon sig, och till slut så kunde vi lägga över henne i sin säng.



Solen skiner idag och jag skulle behöva ta en promenad om jag nu ska nå mitt nya mål, men jag orkar inte!
Igår kväll blev det dessutom vulgning på hög nivå. Krängde i mig massa choklad och popcorn.
Det är alldeles för trist att vara nyttig.
Som tur är verkar det funka ganska bra ändå, med att bara träna och ändå äta vad man vill.

Ikväll blir det Revbenspjäll hos Mamma och Pappa, sedan ska vi väl mysa framför Tv:n, eventuellt äta lite gotta.
Det är ju trots allt Fredag. =) Dessutom är det ju Sonja dagen idag.

PUSS!

2009-05-15 | 12:05:09 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» marra

Götta är alltid bra ;)

Du har så sant i d du svara i min blogg men ibland krävs d att höra från nån annan innan man kan lugna ner sig. Tack. Love

2009-05-15 // 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback