Dåså

Nu har vi varit och skrivit kontrakt för vårt nya hus iaf, jag längtar så mycket tills vi får flytta in.
Vi var även upp till huset och kollade lite.
Det är så fint, jag önskar att jag hade haft lite bilder att lägga ut, men det har jag tyvärr inte.

Nu ska jag börja spana lite på nya tapeter, (beslutsångestvarning!)

Vi har även hunnit med en promenad i solskenet, men nu blir det nog hemma mys i soffan resten av dagen.
Hoppas att Linda kommer hem snart oxå, jag känner en viss saknad. =)

Jag är väldigt trött idag, Saga väckte mig 04.30, fruktansvärt jobbigt att masa sig upp ur sängen vid den tiden.



Puss.


2009-05-12 | 12:50:43 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback