VM FESTEN!

Ja, mina damer och herrar, igår så slog jag runt på VM festen och hade en alldeles underbart rolig kväll!
Tyvärr så känns detta i mitt huvud idag.
Jag som skulle gå hem tidigt kom hem vid 3.00

Här kommer lite bilder från gårdagen.

 
Linda o Coop                     Brun vs. Blek


Stackars Micke förlorade en tand på förfesten.

 
Kall och frusen på en Bajjamaja


Lotta, Madde och Ann

Idag är det bakis dag med råge! Pizza och godis i massor ska inhandlas.
Jag har redan krängt en chips påse!
Men den bästa bakis medicinen av alla är nog min Saga!
Längtar bara tills Johan kommer hem från jobbet så att jag får lite kärlek av honom oxå!


7 kilo bakismedicin!

                                                                                    PUSS!

2009-03-29 | 12:38:12 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Bara du tar en bild när du är å poopar :) haha... de va kul... Nu har jag lämnat dig igen men dyker nog upp igen när du som minst anar det :) puss puss <3

2009-03-30 // 11:16:10
» AnnnLu

Vad bra att ni hade king! Å faan vad roligt du kom dig ut!! :D puss

2009-03-30 // 19:55:33
» AnnO

Vilka fina bilder hörru! :) Det var så himla skoj att träffa dig i helgen! Like the old days! :)

2009-03-30 // 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback