Söndag morgon...

...Och endast Tomten är vaken -Det vill säga Jag!
Har hunnit med att Träna, duscha äta frukost och diska.

Antar att alla mina kära vänner ligger hemma i sina sängar och är bakfulla efter en helkväll på hotellet.
Bakfull, det har jag inte varit på 14 månader!
Det är absolut ingenting jag saknar att vara. Men en trevlig liten vinfylla skulle väl inte sitta helt fel.
Tyvärr finns inte tid eller ork för detta.

Kanske att jag tar mig en fest Skoter VM. Beroende på om Saga lärt sig sova innan dess!
Hon har ca 2 veckor på sig... =) HOPPAS!

Nu ska jag ta på mig lite ytterkläder så ska jag och Saga ta oss en promenad.



puss!

2009-03-08 | 09:04:15 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Jg hoppas på att du går ut då!! Puss

2009-03-08 // 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback