Solen skiner!

Och jag med den!!
Idag blir det en promenad runt Lindenäs igen.
7km senare ska jag väl ha lyckats bränna bort lite fett från bilringarna?

Sedan blir det dessvärre Älgskav med potatismos hos Mor och Far, jag kommer förmodligen att hetsäta!

VM nalkas, bara 3 dagar kvar tills det sätter igång. Tack Jompa som köpt förköp till mig,
det skulle ju vara trist som fan om jag inte tar mig in.
Jag har ju trots allt varit nykter i 15 månader, så om någon förtjänar en fylla så är det väl ändå jag. haha.

På tal om något helt annat så är ju Ronny och Ragge förjävla roliga!
Får man tycka det när man snart är 30 år?

-Han slicka mitten!!!




Så kungligt roligt! Jag dör nästan.....

2009-03-24 | 12:00:46 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jompa

klart du färtj'na en bläcka.. ocj JAAA man få gilla ronny å ragge, ladda hem hela serien så sent som förra veckan :D

2009-03-24 // 17:08:06
» AnnO

WIHOO!!!! va inte igår vi festa ihop! :))

2009-03-24 // 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback