Skotercross VM!

Idag är dagen D

Dagen då det är skotercross VM i lilla Malå!
Vi hoppas på ett strålande väder och än så länge verkar det lovande.

Det är även dagen då jag ska lämna bort mitt lilla hjärtegull till Mormor och Morfar, och gå ut med mina kompisar.
Jag hoppas verkligen att det ska gå bra. -har lite små ångest!

Jag vet innerst inne att det kommer att gå fint!
Undrar bara hur fan jag ska orka. Blev väckt halv fem.
Nåja, sova kan vi väl göra en annan dag.

Jag måste bege mig ut på en shopping runda idag.
Måste inhandla ett par benvärmare så att jag inte fryser ihjäl
och en hårspray så att jag kan göra något åt barret!

Detta kommer att bli en super kväll!




Brumbrum......


2009-03-28 | 07:49:20 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback