SILENCE!!

Vet inte om det stavas så, men jag måste säga att det är en väldigt bra uppfinning.
-Johan har fan inte snarkat i natt.
Jag har fått sova lite extra på grund av detta coh känner mig på ganska gott humör.

Jag ska nog ta mig en lång promenad lite senare idag, väntar på att tempen ska stiga lite.
Har tänkt åka förbi Marra och kika lite på hennes ny inköpta hus oxå, men det får bli lite senare.

Orbitrekkade som F-n i morse oxå, Gud va jag e bra!! =)



           Jag undrar föressten vart Ture tagit vägen och hur han har det!

                                            Vi saknar dig här på Bonden!

2009-03-01 | 10:08:16 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

Leta åt de klippet du vill ha, kopiera koden som finns i en liten ruta på sidan(finns två st, jag tror det är den undre och sen när du skriver inlägg finns en liten knapp där det står "html", tryck på den(och gör den rutan stor så du ser allt), klistra in adressen och uppdatera den rutan! Då har du sen ett youtubeklipp i bloggen! :) pöss

2009-03-01 // 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback