Plågad!

Har varit hos den onda tandläkaren idag. Stackars mig.

Tydligen har Karies och Baktius flyttat in i min tand.
 Så jag lagade två hål, och detta var fruktansvärt plågsamt!

Nu blir det andra bullar, eller rättare sagt inga bullar eller andra sötsaker alls för min del.
Jag vill ALDRIG mera laga ett hål.
Jag fick dessutom ingen leksak, känner mig lite lurad på konfekten!
När jag var liten var det ju jätte kul att gå till tandläkaren och få en lite plastsak att leka med.
Tydligen ska man stå ut med smärtan utan belöning när man e vuxen.

huhu....

2009-03-10 | 16:49:46 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Jag fick då en leksak när jag va där för ett år sen. Hmmmm vad kan detta bero på?? ;)

2009-03-11 // 09:13:35
» AnnO

Jag måste också dit snart! Huvva! :S Och vafasen har Marra fått en leksak för? :))

2009-03-11 // 09:34:49
» Rebecca

ha en bra dag!

2009-03-11 // 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback