PDOL

Sitter här i min ensamhet = Saga i sittern och Johan sussar sött på soffan.
Då började jag tänka på Piteå dansar och ler.
Vilka minnen. Vill så gärna åka dit igen.
Tråkigt att Piteå havsbad satt 30 års gräns på att hyra stuga den helgen.
-Nåja, jag skulle nog ändå inte kunnat åka nu när jag ska va mamma. =)

Haha, här kommer en liten nostalgitripp!!!













<3










2009-03-12 | 13:26:17 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Åhhhhhh lite sugen man blir. Eller kanske sugen på att återuppleva, d blir aldrig som förr ändå. I helgen börjar renoveringen =)

2009-03-13 // 11:43:24
» AnnO

ÅÅ!! Den där piteå var den roligaste EVER! :)))

2009-03-16 // 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback