Onsdag.

Saga har inatt sovit borta för första gången.
Och det gick riktigt bra. Hon har sovit hela natten hos mormor och morfar.
Tyvärr så har inte jag sovit. Fick en sån ångest över att lämna bort lilla hjärtat =)
Det var nog värre för mig!
 Saga har dock fått en liten blesyr i pannan =)
Hon har fått ett skavsår från resesängen. haha.

Detta känns skönt, nu kan jag kanske gå ut på skoterVM

Ikväll blir det fläskpannkaka hos mamma och pappa! Yummie!




Solen skiner även idag. så nu är det dags för en långpromenad med vagnen.
Jag hade ju hoppats på att bli smal, men tyvärr så står vågen jäääääävligt stilla,
trots att jag avstått godis och tränat! Fan!
Då kan jag ju lika gärna hets äta godis om det nu ändå inte gör någon skillnad!

PÖSS!

2009-03-18 | 11:22:43 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback