Nedräkning

Nu är det bara 2 dagar kvar till VM och detta innebär att det bara är 2 dagar kvar tills jag ska gå ut och festa!
Jag har nästan lite ångest.
Det är jobbigt att lämna bort Saga, än om jag vet att hon har det jätte bra hos mormor och morfar.
Nåja, det är nog nyttigt både för henne och mig!
Det är väl viktigt med lite egentid också antar jag.

Men ska jag vara ärlig så skulle det vara mycket skönare att mysa hemma på soffan med Johan.
Jag har blivit så enormt lat!
Detta beror kanske på att jag aldrig får sova.

Jag hoppas iallafall på en rolig kväll!

Snart ska jag och Koppan gå Lindenäs igen. Fan vad duktiga vi är.
-Nu ska fettet bort! =)

Sedan blir det köttsoppa med klimp hos mamma, sedan ska jag och Saga hem och mysa framför Tvn.


                                               Min kärlekstjej!

Puss på er!

2009-03-26 | 13:00:27 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Vi kom att ha fett kul på lördag och du kommer fan inte ångra att du gått ut :) Alla andra dagar får du mysa med Johan och Saga... men på lördag är du MIN :) puss

2009-03-26 // 14:12:55
» Mirjam

"kikar in här"

skönt att se att man inte är ensam om att ha lite ångest över att lämna bort det lilla livet över en natt!

Men det går nog säkert bra!=)

2009-03-26 // 20:55:21
» Elina

Hon är såååååå söt din lilla Saga! :)

2009-03-26 // 21:58:28
» Jobas

Den ungen är inte dåligt söt alltså

2009-03-30 // 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback