Måndag morgon.

Tråkiga måndag morgon.
Johan jobbar förmiddag så jag och Saga får klara oss själva.
Hon ligger och sover ute i vagnen.
Jag tror ta me fan att hon bara vaknat 1 gång i natt! Så GÖTT!


                                                         Trollungen

Jag har för övrigt blivit beroende av Tradera.
Köpte mig en väska igår, så nu väntar jag bara på att den ska komma, och så får man ju hoppas att man inte köpt grisen i säcken, eller vad det nu är man brukar säga!
Men den såg himla söt ut på bilden.
Jag måste ju ha en väska om jag nu ska gå ut VM.



Hoppas verkligen att det inte bara är jag som ska gå ut på Fredagen!
Jag har bara barnvakt fredag kväll.

over and out



2009-03-16 | 09:40:23 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

Jag ska ut fredagkväll! :))

2009-03-16 // 23:19:12
» marra

Tradera är en drog, du måste snabbt se till att ta dig ur innan du blir helt fast ;)

2009-03-17 // 09:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback