Lördagspysssel.

Idag har jag och Johan och Saga krängt runt på lite affärer och så blev det
givetvis en lunch på Dungers.
Jag köpte mig lite Lördags pyssel på Färghandeln.
Så nu har jag pysslat i flera timmar känns det som =)

Här har vi resultatet: Jag behöver bara framkalla lite nya fina kort så är det fixat och klart!


                                                     I sovrummet


             Hallen

Fy fabian för att hänga upp flera ramar tillsammans, det blir ALLTID snett och jävligt!
Men tillslut blev det ganska bra iallafall!

Jag måste bara komma på något fint att skriva i Sagas rum, tyvärr tog fantasin slut! suck.....

Nu är klockan snart 17.00, kanske dags att starta med middagen.
Sedan blir det en massa mys framför Tvn.

Puss på er och ha en trevlig lördagkväll!

2009-03-21 | 16:34:44 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda

Sonja... först en tv och sen bilder på barnet i sängkammarn... hur ska detta gå?? Såg i ett inredningsprogram att de skulle man inte heller ha :) kanske bara sängen man ska ha.. haha

2009-03-22 // 17:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback