Göralös!

Sitter här framför datorn och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Hade ingen direkt lust att gå ut och promenera, alldeles för trist väder.

Johan jobbar eftermiddag i veckan, så han kommer hem vid 22.30.
Så jag och Saga är alldeles alone! Saga sitter så snällt i babysittern här brevid och tittar på när mamma surfar.

Har hittat så fina saker som jag vill köpa till Sagas rum.




Skulle så gärna vilja köpa dessa väggord och klistra upp ovanför hennes säng, inne på hennes rum.
Men det går ju inte just nu med tanke på att hon för tillfället har sin spjälsäng brevid vår säng.

Nåja jag får väl vänta lite, och köpa dessa när hon blivit lite större och vågar sova själv inne på sitt rum.

over and out.

2009-03-02 | 17:27:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback