Då var det söndag.

Sista dagen på Johans ledig vecka, trist.
Har absolut inget intressant att förtälja idag, som vanligt!

Sitter på Tradera och hoppas på att kamma hem en väska eller 3.
Har inget bättre för mig idag.

Solen lyser utanför och här sitter man inne, får nästan lite dåligt samvete.
Mådde satans illa inatt och trodde nästan att jag rott hem en magsjuka.
Men det verkar som att jag klarade mig.
Tur de! För vem fan vill ligga och spy ett dygn?

Jag har blivit så duktig, om jag nu får vara lite självgod.
Står på min orbitrekk varje dag i 30 minuter nu!
Hoppas på en beach 2009 utan en inbyggd badring!


                                                              Kärlek!


Snart kommer ju Linda hem. Jag hoppas verkligen att Saga sköter sig snyggt så att jag kan gå ut och svira!


PÖSS!

2009-03-15 | 09:23:55 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 // 09:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback