Då var det måndag igen.

Veckorna bara springer förbi, och jag hinner inte med.
Johan har jobbat i helgen, så jag och Saga har inte gjort ett smack!
Eller jo, vi har umgåts med Jompa och hälsat på hos Doris och Stefan och fått gofika.

Givetvis blev det även en Pizza med Matte och Veronica å Jompa igår innan dom åkte hem till Umeå igen.

Har äntligen fått mitt Junkyard paket.
Så nu är Saga lika tuff som vi andra i sina alldeles egna små Etnies.. =)




Så ball





Själv fick jag mig ett par ruggit tuffa Converse..... -Me want..Me like..Me love you long time.. =) 





Johan har åkt iväg en stund med Saga, så att jag skulle få vara själv en stund.
Det va gulligt, känner att det va länge sedan jag var all alone =) -Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!
Antar att det blir så.

Hoppas alla har haft en trevlig helg.

Pöss!!





2009-03-09 | 12:07:28 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

men så söta skor! :)

2009-03-09 // 14:07:27
» AnnO

vilka söta skor! :)

2009-03-09 // 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback