Äntligen helg!

Då var det fredag, jag har lekt vuxen och varit på öppna förskolan.
Himla trevlig måste jag säga.

Måste däremot påpeka att församlings hemmet inte uppdaterar sina leksaker så ofta.
Den orange rutsch kanan i plast var fortfarande kvar precis som för 28 år sedan =)
Jag tog mig en liten nostalgitripp och prov åkte den.

Sedan blev det lunch på hotellet med familjen Lindahl.
Blir kanske även middag på hotellet i kväll, vi får se vad johan säger om den idén.

Jag är även i chock tillstånd, Saga sover fortfarande ute i vagnen och snart har det gått 2 timmar!
Fan va nice.
Mindre nice att hon valde att göra morgon kl  2.00 i natt!
Jag känner mig smått utbränd!

Tradera är verkligen som en drog!
Nu har jag tydligen köpt mig en väska till, bara för att jag blev sne på den som bjöd över mig hela tiden!
Haha!



Puss!!

2009-03-20 | 13:08:59 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» jompa

hahaha ja vill oxå åka den :P

2009-03-20 // 18:18:27
» jompa

haha ja vill oxå åka den :P

2009-03-20 // 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback