Vart tog solen vägen?

Solen sken i morse när jag steg upp, så jag trodde att sommaren var här.
Jag hade fel! Det ser snarare ut som att det vankas regn, suck!

Idag har Jag och Saga varit en sväng på Dungers och träffat lite polare, nu sover Saga sött i sin säng och jag håller på med middagen.
Det blir kycklingfilé med rostade grönsaker och vitlökssås. Yummie!
Väntar bara på att min gruvarbetare ska komma hem så att vi får äta, jag e så hungrig.

Kvällen kommer som vanligt att bestå av lite träning på min Orbitrekk och sedan en massa mys med Johan och Saga.


♥Jag älskar mina två hjärtan♥


2009-06-10 | 15:12:14 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» MIRJAM

ja men det är ju lite synd att man inte är nån hejjare på att leka byggare bob..haha

men det är ju tur att man bara har sej själv att skylla på.. ;)

2009-06-10 // 16:28:18
» Jompa

blir så förvirrad när du skriver om gruvarbetarn, de låter så manligt... vilseledande reklam typ :S

2009-06-10 // 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback