Tråk!

Har absolut ingenting att skriva om, jag är uttråkad som tusan.
Det händer inte så mycket i mitt liv känner jag.
Saga sover som vanligt inte alls särskilt bra, så både mamman och pappan är väldigt trötta.
Det finns ingen ork till att hitta på nåt.
Midsommarafton i morgon och jag hoppas att alla som kan fira, firar lite för mig också. =)

På måndag ska vi ialla fall åka till skellefteå, bara jag och Johan och köpa ett nytt golv till huset och en ny bilstol till Saga.
Kanske nått litet sommarplagg också dimper ner i varukorgen. =)
Kanske vi skulle ta och äta lite kinamat till lunch, det var länge sendan.

Jag har även fuskat som fan med både godis och träningen, har lite dåligt samvete över detta.
Jag måste skärpa mig, men jag känner mig inte alls motiverad.
Det är så lätt att bli sugen på socker när man är trött, det ger ju en liten energi kick.

Har precis fått Saga att somna,under protest kan jag säga.
Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sedan måste jag färga håret.





2009-06-18 | 09:39:10 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Lilla gummis.. du å Saga kan väl åxå fira midsommar... bara att bjuda in sig nånstans... eller varför inte göra en fin midsommar middag till er själva... dansa lite groddans med Saga i vardagsrummet :) Allt går..

Men jag såg ju på Lyxfällan igår att socker gör dig rastlös men samtidigt så trött att du inte orkar göra nåt... så... bort med allt socker!! Kände helt klart igen mig i det där :) haha

2009-06-18 // 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback