Staaaaaaaaan....

Idag har vi varit i Skellefteå och shoppat, lite kläder till oss själva, men vi köpte nog flest saker till Saga.

Hon fick sig en ny bilstol


Så nu sitter hon säkert i bilen, denna stolen ska ju även räcka tills hon blir 4.
Den går även att ställa in i olika lägen så att hon blir mera liggande om vi ska åka långt.

HM hade även så söta mössor på rea så det blev två stycken




Sommar söta Saga.


Vi köpte även ett golv till sovrummet i nya huset.



Det kommer att bli så fint, nu måste jag bara bege mig ner till färghandeln och bestämma vilka tapeter vi ska ha.
Det är ju bara en månad kvar nu, sen får vi flytta in.
Jag längtar!


2009-06-22 | 17:56:41 | Allmänt | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kicki

De var ju den stolen jag pratade om, skit fin.

2009-06-22 // 18:00:45
» tina

världens sötaste saga i mössorna! ska bli kul å se när ni fått ordning i huset! kram

2009-06-22 // 18:09:36
» Marlene & Meja

Den stolen har vi också tänkt köpa. Verkar jättebra. Så söta mössor!! :)

2009-06-22 // 19:42:06
» AnnO

sötaste ungen! :)

2009-06-23 // 00:37:45
» Linda Boman

Var stolen på kampanj eller var den snordyr?? Minns ju tillbaka när vi skulle köpa den där :) Fast vi köpte när den va på kampanj... nästan 1000 spänn billigare var den då... Jag känner kärlek till den grönvita mössan... skulle ev vilja ha en själv :) Kanske får låna Sagas??

2009-06-23 // 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback