Sovmorgon

Så skönt, sovmorgon till kl 8.00 idag. Johan steg upp med Saga vid 6.00.
Hon har sovit ganska bra inatt, vaknade aldrig för att äta.
Hoppas att det fortsätter så!

Såg Grey´s i Söndags- Vilken cliffhanger!
Jag blir lite upprörd för jag har en känsla av att  Izzie eller George kommer att dö.
Eller kanske båda dör, vem vet?
Hur ska jag kunna leva i ovisshet ända tills nästa säsong börjar?

Nu ska jag ta hand om min lilla Saga, som är lite små grinig idag....




2009-06-16 | 09:09:12 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Jag brukar ju inte ens följa greys, men såg det ändå i söndags. Tror båda kommer överleva på något mirakulöst vis :) Skönt att ni fick en bra natt! :)

2009-06-16 // 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback