Söndag morgon

Godmorgon, idag har jag fått mig en liten sovmorgon.
Johan steg up med Saga kl 06.30, hon klarade sig hela natten utan mat då hon åt en flaska välling istället för ersättningen igår kväll.

Jag fick äntligen tummen ur och såg filmen Gran Torino igår.
Den var himla bra, jag älskar Walt!

Vi har även hunnit med att städa lyan nu på morgonen, senare ska vi åka och handla lite mat.
Jag ska prova att göra Kassler Bombay ikväll, hoppas att det är lika gott som det låter.
Sedan så är det ju Söndag=min favorit dag då det är repriser på veckans serier, så jag måste nog köpa hem lite godis också att ha framför Tv:n

Johan ligger här brevid och sover, och Saga sussar så sött i sin säng.
Så jag sitter här "all alone" framför datorn.


Jag tjuv tog ett kort på min sovande Sambo.


2009-06-07 | 10:14:22 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback