Somnar snart

Jag är så trött idag, stannade uppe igår för att se säsongsavslutningen på Desperate, himla spännande.
Vem gifter sig Mike med? Bara att vänta tills nästa säsong börjar.

Snart vankas det ju Midsommarafton, tyvärr så jobbar Johan hela helgen, så jag och Saga får fira själva.
Det blir nog inte så mycket firande, en helt vanlig hemma kväll skulle jag tro.


Johan och Jompa midsommar -08



2009-06-17 | 08:30:50 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Gråt inte över spilld mjölk... Midsommar är som vilken dag som helst tycker jag :) Hyr Taken å se den på fredag... då blir kvällen himla lyckad!

Om Mike gifter sig med den där fula jäveln så mördar jag nån... Mike <3 Susan forever... Han är ju korkad om han gifter sig med Cathrine eftersom han uppenbart är kär i Susan... känner mig så upprörd eftersom jag tror han gifter sig med fuljäveln ändå :(

2009-06-17 // 08:59:13
» AnnO

Men vi kommer att kunna fira mycket annat tillsammans, sommaren har juh bara börjat! :)) och vad handlar det om att Linda blev så arrrrg? :) pöss

2009-06-17 // 15:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback