Smällmätt!



Nu har jag och Boman varit på Dungers och ätit en Taco tallrik, jag åt lite för mycket och hamnade nästan i "paltkoma".
Jag blev återigen lurad, solen sken i morse när jag steg upp, men nu när jag och Saga gick hem så började det att regna. Det blir nog aldrig sommar i år!



-Gullungen har det torrt och varmt bakom regnskyddet, skrattar lite åt sin mamma som blir blöt!

Om några timmar kommer Johan alias "Gruvarbetarn" hem, då blir det tacopaj och sallad till middag. (mycket Taco de senaste dagarna.)
Sedan skulle jag vilja hyra Twillight och ha en liten movie night.
Jag tror att det är en film i min smak.

Puss på er och hoppas att ni får en trevlig Fredagkväll!

2009-06-12 | 12:57:38 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Hahaha så nöjd hon ser ut! :) Tacos kan man nog aldrig äta för mycket av.

2009-06-12 // 18:25:56
» Jobas

Den är skit bra så där härligt trött flummig men ändå händelse rik som få

2009-06-13 // 09:43:27
» Johanna

söööött :D

2009-06-13 // 12:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback