Skogshuggare!

Idag blir vi skogshuggare för en dag.
Vi ska åka upp till Sorsele och fälla lite träd som sedan ska bli ved.
Skogshuggare kanske blir mitt nya yrke efter att jag varit föräldraledig vem vet?
Jag kanske är en stjärna på att fälla träd!
Fast det känns som att Johan kommer att göra det mesta.
Jag kan stå brevid och försöka se söt ut.



2009-06-05 | 07:17:05 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Du kommer inte att lyfta ett finger säkert :) haha Johan skulle haft med sig mig istället som är van med motorsågen efter mitt yrke som sågverksarbetare :)

Lycka till bejb.. Puss

2009-06-05 // 08:38:50
» Emilia

Aww, vilken söt blogg, asfin design! :D

2009-06-05 // 16:26:43
» Matilda Dahl

Hejsan! Titta gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)



/Matilda!

2009-06-05 // 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback