Så utbränd...

Det blev väldigt lite sömn för familjen Snäll/Brännlund i natt, och det börjar kännas.
Jag skulle nog kunna somna där jag sitter.
Börjar undra när Saga ska lära sig att sova hela nätterna?

I dag har vi varit på Hotellet och ätit lunch, och nu har jag även handlat så det blir tacos till middag.
Snart anländer även Boman till Malå och jag ser fram emot att få spendera helgen med henne som sällskap.
Jag tror att vi ska gå på pizzan på Lördag och ha en liten tjejkväll.

 

Här var Saga bara någon månad.

Tiden går så fort, hon är redan 8 ½ månad, och sötast i världen.
Hon får mig att le med hjärtat varje dag!

2009-06-11 | 13:19:14 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback