Premiär

Idag har Saga gjort premiär i lekparken och hon har gungat för första gången.


Saga älskade gungan!


Pappa agerade Swingmaster!

Nu tror jag att vi håller oss inomhus resten av dagen, jag tror nämligen att jag redan har bränt mina axlar.
I morgon åker Johan ner till Göteborg och jag hoppas att han får en trevlig helg,men vi kommer givetvis att sakna honom här hemma.

2009-06-24 | 13:45:08 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men gullis Saga... hon ha blive sååå stor :)

2009-06-24 // 21:12:57
» Marlene & Meja

Kul att gunga!! Snart är hon väl och klättrar i den där klätterställningen man ser i bakgrunden också :)

2009-06-25 // 11:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback