Midsommar


Solen skiner idag och vi får väl hoppas att det håller i sig hela dagen och kvällen.
Inatt så går solen aldrig ner, men sedan blir det mörkare och mörkare igen.
Tyvärr så kommer jag nog inte att orka vara vaken för att titta på midnattssolen.
Jag ska nog svänga förbi hemma hos Marra i kväll, men vid sju ska Saga lägga sig så då måste vi ju innfinna oss på Bondegatan.
Jag får nog köpa hem lite godis och ha lite mys med mig själv i soffan.



GLAD MIDSOMMAR!

2009-06-19 | 08:28:20 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Än en gång... Hyr Taken :) och ät lite chips vettja.. Önska att du å Saga kunde följa till Junis istället :)Vi ska tydligen spala brännboll hos nån polare till Daniel där åxå... tror iiiiinte att jag ska va med :) haha

2009-06-19 // 08:48:55
» susan

hejhej gillar din blogg :)

vad tycker du om min? ^^

2009-06-19 // 11:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback