Måndag igen..

Tråkiga, sega Måndag morgon!
Det ser ut att bli fint väder idag, solen visar sig för första gången på flera dagar.
Ska ta mig en liten promenad med Saga tror jag.

Testade att göra Kassler Bombay igår, och det var väldigt gott, jag var lite tveksam då det skulle vara mandariner i maten.
Men det passade alldeles utmärkt.
Synd bara att vi råkade hällla i för mkt Curry, -Det var väldigt spicy!



                                                     ♥♥♥

Ikväll ska vi äta middag hos Mamma och Pappa, tror vi skulle få fläskpannkaka, götta!
Puss på er, nu ska jag och Saga ut i solen!

2009-06-08 | 08:58:46 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Jävlar vad ofta du har börjat äta hos dina päron... motför förr.

Jag är ledsen över att jag inte kan göra de längre...

Här var de åxå sol i morse... men nu är de himla molnigt :(

2009-06-08 // 11:51:25
» sonja

blabla...

2009-06-09 // 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback