Jogging

Jo, jag har faktiskt varit ute och sprungit idag.
Konditionen är inte riktigt som den borde vara, med blodsmak i munnen och ben gjorda av spagetti anlände jag hem till Bondegatan igen.
Men nu, efter en dusch så känns det skönt att ha gjort bort dagens träning.



Ska göra en förstoring av detta, behöver lite nytt att hänga på väggarna i det nya huset.
Nu är det mindre än 2 månader kvar, jag längtar så mycket.

Puss på er och ha en fortsatt trevlig dag.

2009-06-03 | 09:41:41 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

JAAAAAAAAA en lunch vill jag. Vad tror du om fredag? puss

2009-06-03 // 09:45:23
» Linda Boman

Du är så satans duktig!! Vissa kan då inte ens springa.. så jag har ju ett skyll.. dom här taxöronen skulle ge mig sånna smärtor å de finns inte en sporttopp i denna värld som skulle kunna hålla dom stilla :) haha.. men jag har inget skyll om att inte kunna gå... hmm... de regnar ju faktiskt idag :)

2009-06-03 // 09:57:58
» Marlene & Meja

Vad fint kort!! Visst är det nånstans på nätet man kan göra ett sånt? Har för mig jag sett det nån annanstans nämligen...minns bara inte var...:S

2009-06-03 // 12:42:18
» AnnO

Men vad handla de om? Gud så duktig du är! :))

2009-06-03 // 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback