Jag dör!

Det är så varmt i min lägenhet, jag håller sakta men säkert på att förvandlas till knaperstekt bacon!
Det är nu Fredagkväll och jag är ganska uttråkad, Johan är som sagt i Göteborg, så jag och Saga är all alone.

Det är trist när Johan är borta, inte så kul att spendera helgen alldeles ensam.
En eloge till alla ensamstående föräldrar.
Jag har tur som har världens snällaste bebis, hon roar sig själv. =)
Det som är så trist är att efter kl 19.00, då Saga lagt sig att sova  är man låst hemma i soffan.

♥Kärlek♥









2009-06-26 | 17:46:06 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Tack för medaljen... den värmde :)

Puss å kram

2009-06-27 // 08:18:36
» Minaya

Hej Hej. Jag kikar förbi din blogg. Passar på att lämna ett litet spår efter mig. Hoppas din sommar är underbar!



Snygga bilder fresten! :)



//Minaya

2009-06-28 // 00:19:02
» charlotte

vilken söt liten bebis :)

2009-06-28 // 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback