Hemma igen!

Äntligen är vi hemma igen efter en slitsam dag i skogen.
Eller rättare sagt en slitsam dag för Johan.
Jag och Saga har haft en mysdag i sommarstugan, medans Johan och min pappa varit skogarbetare.
Nu är träden fällda och kvistade.
Vi ska åka dit en annan dag och klyva veden.
Känns skönt att vi är en bit på väg iallafall.

Det blir nog en lugn kväll. (som vanligt.) Jag funderar på att åka och köpa mig lite chips och kanske lite karameller.
I morgon är det marknad här i Malå, då blir det varmachips och godisremmar för hela slanten.




Mitt lilla energiknippe håller full gas i gåstolen ikväll, Det är bara att passa tårna så att dom inte blir överkörda.


2009-06-05 | 18:12:34 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda Dahl

Svar:

Jaa, jag tänkte mina läsare skulle få något att klura på :)

Jag säger som dig, skoor är roligast!

2009-06-05 // 18:15:33
» Bea

Hoppas att din helg är bra :D

2009-06-05 // 23:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback