Godmorgon allihopa!



Vi är som vanligt uppe tidigt,
Saga har sovit oroligt i natt, så jag känner mig lite trött.
Jag provade att koka egen gröt till henne igår kväll. Det gick inte så bra.
Hon åt en sked sedan var det stopp!
Så hon fick hälften ersättning och hälften välling i en flaska och de funkade bra.
Hoppas på att hon ska lära sig äta vällingen snart.
Hon är en liten finsmakare vår dotter.

Idag är det marknad i Malå, så vi ska gå och tokhandla marknadsgodis och varmachips.
Synd bara att det är så dåligt väder, hoppas att det blir bättre senare idag.
Jag vill ha SOL!

2009-06-06 | 07:58:04 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Jag förstår Saga.. jag tycker inte heller gröt är så himla gott :) Önska att jag kunde gå med er på marknan.. huhu..

2009-06-06 // 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback