God Morning

God morgon på alla bakfulla midsommarfirare, själv mår jag alldeles utmärkt eftersom att jag firade midsommar med Pepsi och salta pinnar.
Hoppas att alla hade en underbar kväll, jag önskar att jag hade kunnat vara med och fira.

Istället satt jag och surfade på Internet och hittade världens finaste jeans, så jag kunde inte hålla fingrarna i styr och beställde dem.
Hoppas bara att dom passar. =)

Johan jobbar ju i helgen, han jobbade eftermiddag igår och förmiddag idag, dessutom ska han jobba över ikväll.
Han är så duktig, men jag saknar honom så jag längtar tills i kväll då han kommer hem!

Nu ska jag hoppa upp på min orbitrekk och göra bort dagens träning.


Oj, vilken suddig bild.

2009-06-20 | 08:19:16 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kicki

Men Sonja dom där jeansen var ju skitfula.

2009-06-20 // 10:27:59
» Johan

Jag håller med dig Kicki

2009-06-20 // 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback