Dag 2

Dag 1 gick inte alls så bra, 4 snusar blev det.
Det är bättre än en hel dosa, men tanken är ju att jag ska vara helt utan.
Vi får se hur det går idag.

Hipsvips så har även Sagas första tand spruckit fram, och jag har inte ens märkt nåt. Haha.
Jag som trodde att bebisar skulle bli jätte gnälliga och febriga m.m när tänderna kommer.
Saga har bara jazzat på som vanligt.



Puss.

2009-06-02 | 08:39:56 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene & Meja

Det trodde jag med, men Meja var ju inte heller särskilt annorlunda när tänderna kom. Vi har nog kommit lindrigt undan :) Försök trappa ner och sen sluta istället för att sluta med snuset rakt av. Så gjorde jag med ciggen och det funkade för mig. Fick liksom "ta farväl" av en mycket god vän på det viset :)

2009-06-02 // 09:21:07
» Linda Boman

Men Sonja... vart har du viljan??? :) haha... Varför skull du börja om när du hade hållit upp så satans länge?? Hmmm... Nu har du ju knarkat ner låtsasbarnet i magen juh som jag planterat in :) inte bra!!!

2009-06-02 // 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback