Dag 1

Idag slutar jag återigen att snusa, vi får väl se hur det går denna gång.
Mitt humör är verkligen inte på topp och det kryper i kroppen.
Det är konstigt hur nikotin kan påverka hela ens liv?
Jag känner mig fruktansvärt rastlös!
Men snart är dag 1 utan nikotin över, hoppas jag!
Jag har handlat mig lite bubbelgum som jag tuggar på i tron om att det ska hjälpa.

Snart ska jag steka lite hamburgare till middag.
Sedan blir det träning på min Orbitrekk och som vanligt en massa Tv tittande.
Det blir inte mycket vettigt gjort när man har en liten kotte.
Jo, jag har faktiskt städat lyan idag.



Saga gör tappra försök att sitta själv, men hon är lite rund under rumpan, så hon tippar omkull hela tiden.



Over and out!

2009-06-01 | 15:03:46 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Du får låtsas att du har en bebis i magen så går de nog lättare att sluta med snuset ;) SJälv så försöker jag sluta upp med att vara så fet... men de funka då himla dåligt :) haha

2009-06-01 // 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback