Bakis Söndag

I går blev det middag med vin, och jag känner mig lite smått bakis idag.
Det var super god mat och hur mysigt som helst igår, synd bara att kvällen inte varade så länge.


Jag skulle ta en bild på mig och Boman, det gick inte så bra, halva Boman och en hand blev det.


Markus och Rebban


Ann och Jon

Idag blir det mys med en massa chips framför Tv:n och eventuellt en bakis Pizza. Jag ska prova dom nya chipsen "Sourcream/Sweetchili" hoppas att de e lika gott som det låter.

Såg i morse att Saga håller på att få sin andra tand, det kan ju vara anledningen till vår sömnlösa vecka.
Nu ska jag lägga mig på soffan och jäsa!



2009-06-14 | 09:01:10 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» AnnO

jo, dom chipsen är goda!! måt dom igår! :)) förresten, gud vad jon såg sur ut hahaha

2009-06-14 // 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback